Lovitura „de Măciucă” pentru George Simion a venit chiar la sfârșitul nunții. După ce a pregătit totul și a chemat mii de oameni, acum s-a întâmplat asta

Lovitura „de Măciucă” pentru George Simion a venit chiar la sfârșitul nunții. După ce a pregătit totul și a chemat mii de oameni, acum s-a întâmplat asta


Astăzi, George Simion și aleasa inimii sale au spus „da” în fața lui Dumnezeu. În acest moment, 5.000 de oameni petrec la nunta lor. Unele persoane au început deja să dea darul mirilor.

Lovitură pentru George Simion: Foarte puțini bani s-au strâns din donații

Astăzi, George Simion și aleasa inimii sale și-au unit destinele în fața lui Dumnezeu într-un sătuc din Vâlcea: Oveselu – Măciuca. Nunta lor are o tematică tradițională, așa că toți invitații au fost nevoiți să poarte straie populare. Petrecerea are loc în aer liber. În acest moment, 5.000 de oameni dansează și se simt bine pe un câmp, deși liderul partidului AUR anunțase că va avea 10.000 de invitați la nunta sa.

Tot pe acel câmp sunt întinse și mesele cu mâncare. Invitații se pot servi cu tocană de vânat preparată într-un ceaun de două tone, grătar de berbecuț, grătar de porc și mititei. Deși petrecerea încă nu s-a terminat, unele persoane au început deja să dea darul mirilor. Potrivit Antenei 3, până acum, s-au dat sume modice de 10 lei – 50 de lei.

George Simion și soția sa vor construi un spital mobil din donațiile primite la nunta lor
Vă amintim că, ieri seară, după ce a avut loc cununia civilă, tinerii îndrăgostiți au spus că nu își doresc un dar clasic de la invitații lor, însă cine vrea poate dona pentru o cauză nobilă: construirea unui spital mobil.

„Eu mă bucur tare mult că m-am găsit cu Ilinca. Știți, eu aveam o problemă cu nunțile astea clasice de la noi. Toată lumea vine îmbrăcată la patru ace, apar probleme cu cât e darul, chiar sunt și resentimente uneori, în loc să fie o imensă bucurie. În timp, m-am tot gândit cum o să fie nunta mea. Mama mă bătea și ea la cap când mă însor, când mă așez la casa mea, iar acum că a venit acest moment, am spus să fie o nuntă în stil tradițional românesc. E păcat că am uitat să ne respectăm tradițiile noastre.

Eu nu țin la un număr de nuntași. Că sunt 8.000, că sunt 11.000, că sunt 12.000, ceea ce îmi doresc este ca toți cei care m-au cunoscut în timp, care îmi sunt prieteni să fie aici. Toți sunt bineveniți și îmi doresc să se simtă bine la nunta mea. Eu am ales zona aceasta, am creat toate condițiile ca toți cei care doresc să ne fie alături, să fie aici cu noi.

Comentarii