Elwira Petre, primele declarații despre al treilea copil! Soția lui Mihai Petre este pregătită să devină mamă din nou. Ce nume incredibil ii va pune

Elwira Petre, primele declarații despre al treilea copil! Soția lui Mihai Petre este pregătită să devină mamă din nou. Ce nume incredibil ii va pune


Elwira și Mihai Petre formează un cuplu model. Cei doi au împreună două fetițe minunate, însă se pare că cei doi se gândesc serios să mai aducă pe lume încă un copil.

Acum, ajunși la o anumită vârstă, sunt conștienți că timpul nu îi mai favorizează în totalitate și că există posibilitatea să nu se întâmple acest lucru, chiar dacă își doresc.

Mihai și Elwira Petre au o căsnicie foarte frumoasă și trăiesc intens unul alături de celălalt fiecare moment din viața lor. Cei doi sunt foarte fericiți că sunt părinții a doi copii de care sunt foarte mândri, însă nu exclud posibilitate de a le mai face un frățior.

Elwira și Mihai Petre, părinți pentru a treia oară?

În urmă cu mai mult timp, Elwira Petre visa să aibă 3 copii.

Pentru moment, viața i-a dăruit doar două fetițe, însă știe că întreaga familie ar primi cu brațele deschise un nou membru în cazul în care se va întâmpla.

„Cu foarte mulți ani în urmă, eu îmi doream trei copii, dar cumva lucrurile s-au dilatat în timp. Mi-ar plăcea să mai avem, dar eu sunt foarte conștientă că timpul nu este în favoarea noastră.

Mie mi-ar plăcea să fim cât mai mult timp lângă fetele noastre, iar dacă se întâmplă, ceea ce nu excludem, un nou membru în familie este binevenit!

Dar, cu toate astea, suntem conștienți și de realitate”, a mărturisit Eliwra Petre, pentru viva.ro

Mihai Petre, un tată foarte implicat în viața fetițelor sale
Mihai Petre se implică foarte mult în viața fetițelor sale.

De când a devenit tată, viața lui s-a schimbat radical în bine și-a dat seama că un copil poate oferi părintelui său cea mai mare motivație și putere în fiecare zi.

„Venirea pe lume a copiilor m-a schimbat la modul absolut. Mă simt deopotrivă mai puternic și mai vulnerabil, și îmi place acest lucru.

Pe lângă faptul că simt o iubire intensă și necondiționată, motivația mea de a face lucruri și de a mă trezi în fiecare dimineață este mult mai puternică.

Copiii sunt o binecuvântare!”, a spus Mihai Petre, pentru sursa citată mai sus

Comentarii