„În sfârşit ne-am întâlnit toţi trei!” Beni, copilul de suflet al familiei Sterp, s-a întors la mama Geta

„În sfârşit ne-am întâlnit toţi trei!” Beni, copilul de suflet al familiei Sterp, s-a întors la mama Geta

Beni, adolescentul neîndreptăţit de decizia autorităţilor, a declarat în urmă cu puţin timp că-şi doreşte să se întoarcă la familia Sterp.

Tânărul Beni îşi doreşte să se întoarcă la familia Sterp, acolo unde a stat o perioadă lungă de timp.

Băiatul a povestit că mama lui biologică, a făcut o plângere către autorităţi şi a susţinut că el este folosit de către familia Sterp la treburile gospodăreşti.

În urma sesizării făcute la poliţie de către mama sa, Beni nu a avut de ales şi s-a mutat din nou la familia lui biologică.

Un eveniment mult așteptat s-a produs în viața lui Beni

Băiatul s-a întâlnit cu o parte din familia Sterp. Aceștia au petrecut împreună și au dorit să arate faptul că s-au reunit în Vaslui.

Geta Sterp: „Bună dragilor! A venit mama de la piaţa cu un vibe foarte frumos.”

Mama Geta: „Bună ziuaaa! Uitaţi Aici….” arătând spre Beni.

„Ne-am întâlnit toţi trei aici în Vaslui”

Geta Sterp: „În sfârşit ne-am întâlnit toţi trei!”

Ce a declarat Beni când autorităţile l-au obligată să revină acasă

Băiatul a recunoscut că despărțirea de familia Sterp nu i-a picat deloc bine, dar nu a avut de ales. Adolescentul a

mărturisit că s-a simțit trist și chiar a plâns din cauza deciziei autorităților, de a-l trimite acasă. Beni a povestit că se simte nedreptățit, după toate cele întâmplate: „Am plâns. M-am atașat foarte tare de voi. Voi îmi dădeați o mâncare

caldă, o îmbrățișare și mie mi-a fost așa…în tot timpul ăsta. Aici eram tratat ca un prinț. Familia în loc să să se

mulțumească că aici aveam tot ce voiam eu, îmi făceam un viitor…Spuneam mai multe, dar nu mai spun, că acum nu mai stau aici (n.r. la familia Sterp) și mă mai cert și cu ăia de acolo (n.r. cu părinții lui).”, a declarat Beni, în cadrul vlogului Getei.

Comentarii